پورتال همایش ها و سمینارهای ....
  • صفحه اصلی
  • سایت دانشگاه
  • آرشیو همایش ها
Bootstrap Touch Slider
  • مجموعه مقالات
  • پوستر
  • معرفی رویداد
  • محور رویداد

برگزار شده توسط : دانشگاه شهید چمران اهواز


سومین همایش ملی و دومین همایش بین المللی پایداری کسب و کار

تاریخ برگزاری : 07 اسفند ماه 1401


1- بررسی تاثیر بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر اهداف خرید مشتري با نقش میانجی تحسین برند پایدار و تبلیغات دهان به دهان الکترونیک

confbs3-00650025   

هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی رسانه هاي اجتماعی بر اهداف خرید مشتري با نقش میانجی تحسین برند و تبلیغات دهان به دهان الکترونیک می باشد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان وبسایت دیجی کالا (نامحدود) هستند که تعدادی(384 نفر) از آن ها به روش ن و...

دریافت مقاله کامل

2- نقش عشق به برند، نفرت از برند و خیانت به برند در تأثیر شکایات بهداشتی بر واکنش مصرف کنندگان کسب وکارهای آنلاین در زمان همه گیری کووید-19

confbs3-00450052   

چکیده هدف اصلی از انجام این پژوهش بررسی نقش عشق به برند، نفرت از برند و خیانت به برند در رابطه بین شکایات بهداشتی و واکنش مصرف کنندگان کسب و کارها در زمان همه گیری کووید-19 است. جامعه آماری ما را تمامی استفاده کننده از پلتفرم تحویل آنلاین غذا اسنپ و...

دریافت مقاله کامل

3- تاثیر اضطراب ناشی از کرونا بر سایش اجتماعی کارکنان امور اقتصاد و دارایی استان چهارمحال و بختیاری

confbs3-00790034   

هدف : ظهور ناگهانی کرونا علاوه بر صدمه به سلامت جسمانی افراد جامعه، موجب بروز بیماری های روانی ازجمله ترس واضطراب در میان مردم و خصوصا کارکنان دولتی گردید. در این راستا، مطالعه حاضر با هدف بررسی تاثیر اضطراب ناشی از کرونا برسایش اجتماعی در کارکنان ام و...

دریافت مقاله کامل

4- شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی موفق برنامه استراتژیک مورد مطالعه: موسسه رهگشا

confbs3-00820056   

در این مقاله تلاش کردیم عوامل و فاکتورهای موثر بر موفقیت پیاده سازی برنامه های استراتژیک در یک موسسه نیمه خصوصی را شناسایی و رتبه بندی کنیم.این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از روش توصیفی- پیمایشی برای گردآوری داده ها استفاده شده است.همچنین برای جمع آو و...

دریافت مقاله کامل

5- مدلسازی ساختاری تفسیری توانمند سازی نیروهای دانشی در دانشگاه پیام نور استان سمنان

confbs3-00570041   

Empowering employees in all organizations leads to the improvement of their organizational performance. In universities, due to the implementation of knowledge management methods, the empowerment of knowledge workers becomes relevant. In this researc و...

دریافت مقاله کامل

6- واکاوی عوامل موثر بر تأثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده

confbs3-00910045   

هدف از تحقیق حاضر عوامل موثر بر تأثیر بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده می باشد روش تحقیق حاضر توصیفی و کتابخانه ای و به روش مرور کتب و مقالات علمی می باشد در این مقاله سعی شده تا مقالات مرتبط با موضوع تحقیق از سال 1390 تا 1401 و از سال 2000 تا و...

دریافت مقاله کامل

7- شناسایی عوامل موثر در جذب گردشگر در صنعت گردشگری

confbs3-01160087   

هدف مقاله حاضر شناسایی عوامل مؤثر در جذب گردشگر در صنعت گردشگری می باشد برای این منظور عوامل مؤثر بر اساس تحلیل آنالیز درونی و آنالیز محیطی گردشگری در چهار عامل مؤثر؛ 1. فرصت ها، 2. تهدیدها، 3. نقاط ضعف، 4. نقاط قوت تعریف و روش پیمایشی استفاده شده و و...

دریافت مقاله کامل

8- کاربرد نظریه اقتصاد دایره‌ای در طراحی زیست ‌بوم صنعتی

confbs3-00860101   

اقتصاد دایره ای (CE) در مقابل الگوی کلاسیک اقتصاد خطی الگوی جدیدی در نظام تولید و توزیع کالاها است که به عنوان راهبردی در جهت پایداری اقتصادی بطور فزاینده مورد توجه سیاست‌گذاران قرار گرفته است. مطالعات اخیر نشان داده است که مبنای نظری مدل CE بر دو مف و...

دریافت مقاله کامل

9- بررسی ارتباط میان مدیریت تحول ، تکنولوژی اطلاعات و کسب وکار‏

confbs3-00320002   

شايد مهم ترين و مشکل ترين فرايند در هر سازمان ايجاد تحول و تغيير در سازمان باشد چرا که در محيط ‏متغير امروزي سازمان ها بايستي با توجه به تغييرات محيط متحول شده و از خود واکنش نشان دهند در غير ‏اين صورت در ورطه نابودي قرار مي گيرند. با توجه به اهميت ت و...

دریافت مقاله کامل

10- اثر مديريت منابع انساني سبز بر عملکرد محيط زيستي با توجه به نقش خلاقيت سبز

confbs3-00330013   

زمینه مسئله: مسئله مهم در چند دهه گذشته حفاظت از محيط طبيعي بوده و تقريباً هر صنعتي اقدامات حفاظت از محيط زيست را پذيرفته است. مفهوم سبز، اصطلاح جديدي در مديريت سازمان ها است که حرکت به سمت سازمان سبز از مديران انتظار مي رود. هدف: در اين راستا پژوه و...

دریافت مقاله کامل

11- تاثیر رهبري اخلاقی و رهبري تحول آفرین بر عملکرد پایدار سازمانی با نقش میانجی سرمایه روانشناختی؛ مورد مطالعه: شهرداري تهران

confbs3-00650024   

مسائل امروز سازمان ها با راه حل های دیروز حل شدنی نیست و شرایط محیطی به حدی پیچیده و پویا و نامطمئن شده است که سازمان ها دیگر نمی توانند بدون سرمایه روانشناختی و رهبری، حیات بلندمدت خود را تضمین کنند. بنابراین هدف از انجام این پژوهش تاثیر رهبري اخلاق و...

دریافت مقاله کامل

12- بررسی ارتباط مسئولیت ‌پذیری اجتماعی سازمانی با بهره وری سبز

confbs3-01290102   

بررسی ارتباط مسئولیت پذیری اجتماعی سازمانی با بهره وری سبز در سازمان های دانش بنیان شهر تهران هدف اصلی این پژوهش علمی بوده است. اين تحقیق از بعد هدفمندی، در چارچوب یک پژوهش کاربردي و در رسته تحقیق های علّی قرار دارد. جامعه‌ی مورد پژوهش شامل 185 نفر ا و...

دریافت مقاله کامل

13- بررسی تاثیر تحلیل وضعیت کسب و کار یک شرکت بر عملکرد آن با نقش میانجی عملکرد فرآیند کسب و کار(مطالعه موردی: شرکت بیمه میهن)

confbs3-00950053   

برای افزایش عملکرد شرکت باید بسیاری از شرایط سازمانی را سنجید که مهمترین آن ها وضعیت کسب و کار می باشد. در همین راستا این پژوهش با هدف بررسی تاثیر تحلیل وضعیت کسب و کار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی عملکرد فرآیند کسب و کار انجام گرفته است. در راستای ا و...

دریافت مقاله کامل

14- تاثیر حاکمیت شرکتی بر پایداری مالی کسب و کار (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)

confbs3-01150098   

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین حاکمیت شرکتی و پایداری مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. بدین منظور اطلاعات مالی 85 شرکت در طی دوره زمانی 1396 تا 1400 (425 مشاهده) مورد بررسی قرار گرفت. اطلاعات مالی مورد نیاز ا و...

دریافت مقاله کامل

15- نقش شایستگی منابع انسانی در جاری سازی استراتژی های سازمان

confbs3-00640031   

این پژوهش با هدف بررسی نقش شایستگی منابع انسانی در جاری سازی استراتژی های شرکت پست استان کرمانشاه انجام شده است. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه انجام توصیفی – تحلیلی می باشد. جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان شرکت پست کرمانشاه به تعداد204 نفر می و...

دریافت مقاله کامل

16- بایسته های حقوقی حکمرانی مطلوب محیط زیست

confbs3-01510144   

در پژوهشی که انجام شد با دقت و تامل به واژگان کلیدی تحقیق پرداخته شد و در مقدمه که تبیین مساله در آن انجام شد به اهمیت و کاربردی بودن مساله و جایگاه نجات بخشی محیط سالم زیست اشاره شده و با طرح ترجمه و تبیین آن چه برای رسیدن به محیط سالم تحت حاکمیت مط و...

دریافت مقاله کامل

17- تاثیر اینترنت اشیاء بر مدیریت منابع انسانی در دوره انقلاب صنعتی چهارم

confbs3-00370010   

اینترنت به عنوان یک اختراع انقلابی، همیشه در حال تبدیل شدن به نوع جدیدی از سخت‌افزار و نرم‌افزار است که آن را برای هرکسی غیرقابل پیشگیری می‌کند. نوع ارتباطی که امروزه دیده می‌شود، انسان به انسان یا انسان با دستگاه است، اما اینترنت اشیا آینده بزرگی ر و...

دریافت مقاله کامل

18- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثربرترجیحات مصرف کنندگان درانتخاب ارقام بومی برنج

confbs3-01190090   

برنج محصول غذایی بسیار مهمی در تامین امنیت غذایی خانواده محسوب می‌شود. در ایران انواع مختلفی از برنج وجود دارد که مصرف کنندگان مختلف، انواع مختلف آن را برای مصرف انتخاب می‌کنند. مصرف کنندگان به دنبال ویژگی‌هایی هستند که از مصرف برنج مطلوبیت بیشتری به و...

دریافت مقاله کامل

19- مروری بر ابعاد مالکیت روانشناختی

confbs3-00800036   

از جمله مباحثی که در قلمرو رفتار سازمانی، دانش مدیریت و روان شناسی راه یافته است، مالکیت روان شناختی است که بعد از تئوری ها و پژوهش های جدید در روان شناسی صنعتی و سازمانی و مدیریت دارای اهمیت روز افزونی شده و یکی از موضوع های اصلی مدیریت را تشکیل داد و...

دریافت مقاله کامل

20- چارچوبی جهت ارزیابی کاربردهای مشآپ در پایداری زنجیره پایدار

confbs3-01150142   

با بهبود سطح اطلاعات لجستیکی، روش سنتی پردازش داده‌های مستقل با چالش‌هایی در ذخیره‌سازی داده، بارگذاری داده‌ها و جحستجوی آنها در یک محیط با حجم عظیمی از داده ها مواجه می‌شود. امروزه شیوه صحیح مواجهه موثر با مشکل عملکرد ناکافی روش های سنتی پردازش داده و...

دریافت مقاله کامل

21- تبیین نقش مؤلفه های بازاریابی دیجیتال بر رفتار کاربران فین تک ها (مورد مطالعه: کاربران فین تک آپ)

confbs3-00920046   

پلتفرم های ارتباطی در حال گذار از فضاهای فیزیکی به دیجیتال هستند. اینترنت سناریوی کسب و کار را به طور اساسی تغییر داده و در آن افراد به رسانه ای برای همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات تبدیل شده اند. این مطالعه با هدف بررسی تأثیر بازاریابی دیجیتال، و...

دریافت مقاله کامل

22- تاثیر تبلیغات آنلاین بر میزان فروش اینترنتی با نقش میانجی برند (مطالعه موردی : خریدران پوشاک مردانه در مراکز تجاری شهرستان محمودآباد)

confbs3-00420012   

هدف اصلی تحقیق حاضر تاثیر تبلیغات آنلاین بر میزان فروش اینترنتی با نقش میانجی برند(مطالعه موردی : خریدران پوشاک مردانه ) در شهرستان محمودآباد پایه ریزي شده است. تحقیق حاضر از نوع کاربردي و به روش توصیفی مـی باشـد. جامعـه آمـاري ایـن تحقیـق شـامل کلیه و...

دریافت مقاله کامل

23- تحلیل عوامل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مؤثر بر خرید مصرف کنندگان فروشگاه های زنجیره-ای(نمونه مطالعاتی شهروندان آبادان

confbs3-01220096   

چکیده امروزه مصرف و رفتار مصرف کننده به یکی از روایت ها و بحث هاي اساسی جامعه شناسان تبـدیل شـده است. رویت پذیري فزاینده مکان هـاي مصـرف و تکثیـر و فزونـی کالاهـاي مصـرفی و تصاویر به این امر منجر شده است که مفسران اجتماعی از مصرف بیشتر از تولیـد ب و...

دریافت مقاله کامل

24- اقتصاد دیجیتال از منظر تحول دیجیتال در دوران انقلاب صنعتي چهارم

confbs3-00440129   

ورود به دوران انقلاب صنعتی چهارم زندگي و كار بشر را دستخوش تغییرات و دگرگونیهای شگرفي كرده است. رهبري ديجيتال و فناوری‌های دیجیتالی شکل‌گرفته در دهۀ اخیر ازجمله محرك‌ها و پیشرانهای مهم این تحولات هستند. داده به‌منزلۀ دارايي حياتي اين دوران نقش مهمي د و...

دریافت مقاله کامل

25- تاثیر خرد سازمانی بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی(مورد مطالعه سازمان فنی و حرفه ای شهر تهران)

confbs3-01110072   

هدف از تحقیق حاضر تاثیر خرد سازمانی بر کارآفرینی سازمانی با توجه به نقش میانجی فرهنگ سازمانی در سازمان فنی و حرفه ای شهر تهران می باشد. روش پژوهش برحسب هدف کاربردی، از نظر روش گرداوری داده‌ها توصیفی- همبستگی می‌باشد. جامعه آماری تحقیق سازمان فنی و حر و...

دریافت مقاله کامل

26- نقش میانجی مسئولیت پذیری سازمانی در تاثیر اخلاق حرفه ای و حمایت سازمانی بر تعهد سازمانی(مورد مطالعه: آموزش و پرورش دهلران)

confbs3-01080066   

پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش تحقیق در زمره تحقیقات توصیفی پیمایشی قرار می گیرد. اطلاعات به روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده است. داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامه تلفیق شده استاندارد اخلاق حرفه ای کادوزیر(2002)، تعهد سازمانی آل و...

دریافت مقاله کامل

27- قابلیت‏های فناوری اطلاعات و هوش سازمانی به عنوان پیش‌آیندی بر مزیت رقابتی

confbs3-00520016   

هدف: هدف از این پژوهش، تاثیر قابلیت هاي فناوري اطلاعات بر مزیت رقابتی پایدار با تاکید بر نقش میانجی هوش سازمانی می‏باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی - پیمایشی است. جامعه آماری 611 نفر از کارکنان اداره برق ا و...

دریافت مقاله کامل

28- بررسی تاثیر سیاست های سازمانی بر محیط کار رقابتی با نقش میانجی انعطاف پذیری منابع انسانی

confbs3-01010058   

ادراک سیاست سازمانی منعکس کننده، این موضوع است که چه سطحی از قدرت و نفوذ به وسیله سایر اعضای سازمان برای کسب مزیت ها و حفظ منافع در موقعیت های متضاد به کار می رود. تأثیر سیاست سازمانی ادراک شده بر مدیریت منابع انسانی نیز حائز اهمیت است. امروزه اعتقاد و...

دریافت مقاله کامل

29- طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با تأکید بر انعطاف پذیری منابع انسانی در صنعت بیمه

confbs3-01160086   

هدف پژوهش حاضر طراحی مدل ارزیابی عملکرد سازمان با تأکید بر انعطاف پذیری منابع انسانی در صنعت بیمه می-باشد. پژوهش حاضر از نظر نوع هدف کاربردی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر، مدیران، معاونان، رؤسا و مسئولان بیمه ای صنعت بیمه ایران استان آذربایجان شرقی و...

دریافت مقاله کامل

30- بررسی گرایش کارآفرینی وعملکرد مالی به روش تاگوچی: مطالعه موردی صنایع تولیدی کوچک و متوسط در ایران

confbs3-00500015   

در دهه های اخیر نقشه اجرائی انجام یک آزمایش به نحوی که داده های خروجی آزمایش مطمئن و قابل استفاده برای تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .در این مقاله معرفی یک مطالعه تجربی استفاده از روش تاگوچی برای جهت گیری کارآفرینی و...

دریافت مقاله کامل

31- بررسی تأثیر اجزای چرخه تبدیل نقدی بر عملکرد مالی کسب‌وکار

confbs3-00730032   

سرمایه در گردش یکی از مهم‌ترین موضوعات در مدیریت مالی کسب‌وکار هست به این دلیل که این مهم تأثیر زیادی بر سودآوری ، ریسک و گاها تداوم کسب‌وکارها و فعالیت‌های تجاری آن‌ها دارد.اعمال مدیریت صحیح بر سرمایه در گردش و جلوگیري از اتلاف منابع نقدي و موجودي و...

دریافت مقاله کامل

32- حسابداری سبز پایدار و نقشه‌برداری جریان ارزش سبز راهی به‌سوی تولید چابک و نوآوری مالی

confbs3-01520131   

در عصر حاضر به‌واسطه دغدغه‌هایی مانند تغییر اقلیم، بازیافت زباله‌ و حفظ محیط‌زیست، پایداری نه‌تنها به‌عنوان یک عبارت کلیدی، بلکه به‌عنوان یک تغییر پارادایم، در تمام منافذ آکادمیک نفوذ کرده است و حتی غیر محتمل‌ترین رشته‌ها مانند حسابداری را لمس کرده و...

دریافت مقاله کامل

33- اثر شرایط اقتصاد کلان بر شاخص پایداری کسب و کار در کشورهای درحال توسعه

confbs3-01420121   

شرایط اقتصاد کلان به عنوانی عاملی مهم در توسعه و پایداری کسب و کارها مطرح است. برخی شرایط اقتصادی اثر گذار بر فعالیت کسب و کارها شامل شرایط رکود و رونق اقتصادی، سطح تورم، مخارج دولت و سیاست های پولی و مالی و .... است. تغییر متغیرهای کلان اقتصادی می و...

دریافت مقاله کامل

34- کارکرد بورس کالا در افزایش شفافیت بعنوان عاملی برای پایداری کسب و کار

confbs3-01050062   

از اهداف شکل گیری بازار بورس کالا، افزایش شفافیت در داد و ستد ها، قیمت گذاری ها و در نتیجه پایداری حداکثری محیط کسب و کار است. ایجاد نظامی شفاف به منظور توسعه اقتصادی و افزایش شفافیت در داد و ستد ها و همچنین کاهش فساد های مالی و مالیاتی از دلایل راه و...

دریافت مقاله کامل

35- نگاهی بر سرمایه گذاری بخش مسکن و ساختمان در دهه 90

confbs3-00890044   

این مقاله سعی بر آن دارد به بررسی سرمایه گذاری هایی که در طی دوره های گذشته در بخش ساختمان و مسکن شده است بپردازد و سهم تسهیلات و وام هایی که از سوی بخش های خصوصی و دولتی به بخش ساختمان و مسکن اعطا شده است را بررسی نماید. همچنین در نظر دارد میزان اثر و...

دریافت مقاله کامل

36- شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر مدیریت ریسک دانش‌بنیان در بیمه‌های درمان و زندگی

confbs3-00390011   

درکنار نقش مهم توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان بر توسعه پایدار کشور، این کسب وکارها همواره درمعرض ریسک‌هایي دارند که حیات و موفقیت آنها را مورد تهدید قرار می‌دهند. به‌همین دلیل حمایت ازاین کسب وکارها، درایران نیز همچون سایر کشورها مدنظر سیاست‌گذاران و قانو و...

دریافت مقاله کامل

37- ارزیابی اثرات کلان داده بر زنجیره تامین پایدار و عملکرد پایدار شرکت ها

confbs3-01150141   

همزمان با گسترش علوم جدید در حوزه هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و فنون ابتکاری محاسباتی استفاده از کلان داده ها مورد توجه محققان قرار گرفته است. تحقیقات آنها موجبات استفاده گسترده از تحلیل های مبتنی بر کلان داده ها در حوزه های مختلف تجاری مانند زنجیره ت و...

دریافت مقاله کامل

38- تاثیر استعداد یابی و جانشین پروری بر تعهد کاری کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان

confbs3-00620075   

هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر استعدادیابی و جانشین پروری بر تعهد کارکنان در بین منابع انسانی دانشگاه ازاد اسلامی شهر زنجان می باشد. بدین منظور، محقق در نظر دارد تا تأثیر هر یک از ابعاد استعدادیابی (شناسایی، جذب و انتخاب، توسعه مهارت های استعدادی، ن و...

دریافت مقاله کامل

39- ارائه یک مدل جدید در عملکرد کسب و کار در صنعت هتل داری با بررسی مولفه های نوآوری باز، کیفیت خدمات هتل و استراتژی بازاریابی

confbs3-01000100   

این روزها سازمان ها به جای توسعه و بازاریابی محصولات جدید در بازار، به سمت تجاری سازی پیش می روند. بنابراین، نوآوری باز در این عصر مبتنی بر صنعت، از اهمیت زیادی برخوردار است. در این مقاله نوآوری باز به عنوان یک ابزار استراتژیک برای بهبود نوآوری خدمات و...

دریافت مقاله کامل

40- حکمرانی دینی و پایداری کسب و کار

confbs3-01510136   

پژوهشی که در پیش رو دارید، با این سوال مهم که نقش حکمرانی دینی در پایداری کسب و کار چگونه و چه جایگاهی داشته شروع نموده است. فرضیه ی پژوهش این بود که حکمرانی دینی می تواند بر اهمیت و لزوم کسب و کار یا به تعبیری اشتغال کامل کمک کند و با این کار مبانی و...

دریافت مقاله کامل

41- بررسی رابطه مداخله منابع انسانی بر تاب آوری در میان مدیران زن

confbs3-01130080   

امروزه نقش زنان در مباحث توسعه کشورهاي جهان به شدت مورد توجه قرار گرفته است. جامعه انسانی از عدم حضور واقعی زنان در عرصه‌هاي مختلف لطمه‌های جبران ناپذیري دیده و به این خاطر در دهه‌هاي اخیر در صدد جبران این نقیصه بر آمده است. وضعیت عمومی سازمان‌ها هنو و...

دریافت مقاله کامل

42- روحیه مالیاتی و پایداری کسب و کار

confbs3-01120073   

پایداری یک تعادل بین بعد اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست است که به سود نسل فعلی و آینده تمام می شود. یک کسب و کار زمانی پایدار است که به این سه جنبه به طور همزمان وفادار باشد شرکت‌ها می‌توانند با مد نظر قراردادن اصول حاکمیت شرکتی مناسب موجب تأمین نیازها و...

دریافت مقاله کامل

43- نوآوری و کسب مزیت رقابتی پایدار در عصر انقلاب صنعتی پنجم

confbs3-01280103   

اصطلاح Industry 5.0 که به عنوان پنجمین انقلاب صنعتی ابداع گردید، به سطح بالاتری از اتوماسیون جهت بهره وری و کارایی عملیاتی با اتصال به دنیای مجازی و فیزیکی در یک صنعت اشاره دارد. از انجایی که انقلاب صنعتی چهارم قادر به رسیدگی و پاسخگویی به نیازهای اف و...

دریافت مقاله کامل

44- تحلیل تاثیر اینرسی سازمانی بر چالاکی سازمانی با تاکید بر نقش میانجی دوسوتوانی فناوری اطلاعات

confbs3-00520017   

زمینه: هدف از این پژوهش، تحلیل تاثیر اینرسی سازمانی بر چالاکی سازمانی با تاکید بر نقش میانجی دوسوتوانی فناوری اطلاعات (مطالعه موردی: شهرداری استان فارس) می‏باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش، توصیفی - پیمایشی است. ج و...

دریافت مقاله کامل

45- روش ها و استراتژی های تحول دیجیتالی مدیریت منابع انسانی در سازمان‌های دولتی

confbs3-01320106   

تجربه دیجیتال مدیریت منابع انسانی مفهوم جدیدی است که در چند سال اخیر اهمیت پیدا کرده است. سازمان ها به دلیل سرعت تغییرات در تحول دیجیتالی در حوزه منابع انسانی با چالش های زیادی مواجه اند. لازم است تا سازمان‌ها از قبل مطالعاتی در زمینه تحول دیجیتالی د و...

دریافت مقاله کامل

46- ظهور انقلاب صنعتی چهارم و توسعه بانکداری دیجیتال

confbs3-00370009   

این پژوهش به دنبال توصیف دوره نوظهور انقلاب صنعتی چهارم و به تبع آن توسعه زنجیره تأمین دیجیتال در خدمات بانکی می‌باشد. بدین منظور در این پژوهش پس از ارائه مقدمه، ابتدا به مبانی نظری شامل انقلاب صنعتی چهارم، مدل بلوغ و سطوح بلوغ آن پرداخته شده؛ سپس وض و...

دریافت مقاله کامل

47- مدل رفتاری کیفیت خدمات بانکی با تأکید بر جایگاه منابع انسانی

confbs3-01160088   

تمایل به کیفیت خدمات نقش مهمی در صنایع خدماتی نظیر خدمات بیمه ای، بانکی و حمل‌ونقل و ... ایفا می کند. چرا که کیفیت خدمات برای دستیابی به رضایت مشتریان و به دنبال آن، بقاء و سودآوری سازمان امری حیاتی به شمار می رود. هدف همه مؤسسه های خدماتی از جمله با و...

دریافت مقاله کامل

48- پیامدهای استفاده از فناوری بلاک‌چین در حوزه بازاریابی

confbs3-00720057   

چکیده: ما در آستانه یک انقلاب فناوری هستیم که نحوه زندگی و کار ما را تغییر خواهد داد. شواب معتقد است که این انقلاب از نظر مقیاس، گستره و پیچیدگی، با انقلاب های قبلی متفاوت است. این تحولات با طیفی از فناوری‌های جدید که جهان فیزیکی، دیجیتالی و بیولوژی و...

دریافت مقاله کامل

49- توسعه پایدار؛ دگرگونی در الگوهای کسب‌وکار و بازاندیشی در کارآمدی نظام سیاسی

confbs3-00980091   

مسئله محوری این مقاله، بحث از ارتباط میان الگوهای کسب‌وکار و توسعه و نیز تغییر و تحولاتی است که به موجب دگرگونی در کیفیت و چگونگی مفهوم توسعه در حوزه کار و نحوه انجام آن حادث شده و به‌تبع، کارآمدی دولت و شاخص‌های نشانگر آن به عنوان نیروی اصلی پیش‌برن و...

دریافت مقاله کامل

50- توسعه؛ تحرک اجتماعی و اعتماد سیاسی

confbs3-01570135   

اعتماد سیاسی از مهم‌ترین و تعيين‌كننده‌ترين عوامل موثر بر فضاي كسب و كار و به تبع آن توسعه و پيشرفت كشورهاست. عوامل مختلفی بر میزان اعتماد سیاسی افراد تاثیر می‌گذارند كه از مهم‌ترین این موارد تحرک اجتماعی است. این مقاله در پی مطالعه تاثیر تحرک اجتماع و...

دریافت مقاله کامل

51- مبانی و اصول فابینگ در سازمان ها

confbs3-00610021   

فابینگ به عنوان ادراک کارمند مبنی بر اینکه سرپرست او هنگام صحبت کردن یا در مجاورت یکدیگر در محیط کار با تلفن هوشمندشان پرت می شود تعریف می شود. فابینگ به طور منفی با اعتماد زیردستان به سرپرست خود مرتبط است. بر این اساس هدف از پژوهش حاضر بررسی مبانی و و...

دریافت مقاله کامل

52- مبانی مفهومی سیاست فقرزدایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شهر اهواز

confbs3-01430117   

هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی مفاهیم «فقر و فقرزدایی» در جوامع بشری است. روش: در این پژوهش با استفاده از روش کتابخانه ای، دیدگاه های مختلف درباره فقر اطلاعاتی، اَبعاد و علل این مساله مورد مداقه قرار می گیرد. یافته ها: در مقایسه با وجوه مختلف فقر، فقر اطل و...

دریافت مقاله کامل

53- آسیب شناسی مدیریت منابع انسانی پایدار در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

confbs3-00480076   

چکیده نيروي انساني در هر سازماني به عنوان يک سرمايه مبتني بر ابعاد چهارگانه فيزيولوژيکي، فکري، اجتماعي و عاطفي مورد توجه قرار مي گيرد. مدیریت منابع انسانی پایدار به عنوان یک حوزه مطالعاتی برای تسهیل درک جدیدی از روابط سازمان و ذینفعان تکامل یافته ا و...

دریافت مقاله کامل

54- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پایداری کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب وکارهای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان خوزستان)

confbs3-01200105   

این تحقیق با هدف شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پایداری کسب و کارهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: کسب وکارهای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در استان خوزستان) انجام گرفته است. این تحقیق یک پژوهش کمی و کیفی بوده که از روش آمیخت و...

دریافت مقاله کامل

55- تاثیر ارزش های مشترک و تفاهم با مشتری بر تعهد، اعتماد، رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان شفاهی.

confbs3-00960055   

هدف این پژوهش بررسی تاثیر ارزش های مشترک و تفاهم با مشتری بر تعهد، اعتماد، رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان شفاهی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به شیوه مدل سازی معادلات ساختاری بود. همچنین از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ زمانی در دسته تحقیقات و...

دریافت مقاله کامل

56- بررسی عملکرد بند الف تبصره 18 بودجه های سنواتی و تاثیر آن برایجاد اشتغال پایدار

confbs3-01440118   

امروزه در بسیاري از کشورهاي در حال توسعه، مسئله اشتغال يکي از مهم ترين مسائل اقتصادي اجتماعي است و پیامدهاي مختلفي را در زمینه هاي مختلف به دنبال دارد. به طوري که در سال‌هاي اخیر به ويژه در حال حاضر اقتصاد ايران علاوه بر معضل بیکاري، گريبان گیر پیام و...

دریافت مقاله کامل

57- تاثیر قصد خرید ادراک شده بر وفاداری به برند با تاکید بر نقش خصوصیات اپلیکیشن های خرید کالای دست دوم.

confbs3-00970054   

هدف این پژوهش بررسی تاثیر قصد خرید ادراک شده بر وفاداری به برند با تاکید بر نقش خصوصیات اپلیکیشن های خرید کالای دست دوم بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به شیوه مدل سازی معادلات ساختاری بود. همچنین از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ زمانی در دسته تحقی و...

دریافت مقاله کامل

58- بررسي عوامل موثر بر ميل به خوداشتغالي در بين دانشجويان دانشگاه تبريز

confbs3-01020060   

افزايش روزافزون جمعيت فارغ التحصيل دانشگاهي و نبود فرصت‌هاي شغلي كافي براي آنها در بخش مزدبگيري دولتي و خصوصي موجب افزايش نرخ بيكاري در بين اين قشر از جامعه شده است كه اين موضوع مي‌تواند مشكلات اجتماعي جبران ناپذيري را در پي داشته باشد. يكي از راه‌ه و...

دریافت مقاله کامل

59- نقش باورهای فرهنگی مبتنی بر جنسیت در پایداری نسلی کسب و کار کشاورزی خانوادگی

confbs3-01300113   

مطالعات تجربی نشان می دهد اعضای خانواده کشاورز اغلب اوقات در تصمیم گیری های مرتبط با کسب و کار کشاورزی خانوادگی ارزش بیشتری برای دلبستگی های فردی و عاطفی خود قائل هستند تا ارزیابی منطقی پایداری کسب‌وکار، تولید یا ایجاد درآمد. دلبستگی به محل، چشم اندا و...

دریافت مقاله کامل

60- شناسایی و ارائه شاخص ها و معیارهای مطرح در ارزیابی راهبردهای توانمندسازی کارکنان به منظور پایداری و توسعه کسب و کار

confbs3-01140078   

اهمیت و ضرورت تحقیق حاضر در دو بُعد نظری و کاربردی قابل بیان میباشد. در بُعد نظری، با توجه به اینکه تاکنون تحقیقی درخصوص شناسایی و تبین شاخص ها، ابعاد و مولفه های مطرح در ارزیابی راهبردهای توانمندسازی کارکنان انجام نشده، این تحقیق میتواند از جهت پر ک و...

دریافت مقاله کامل

61- تأثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر عملکرد عملیاتی

confbs3-01610138   

پژوهش حاضر با هدف بررسي تأثیر برنامه ریزی منابع سازمان بر عملکرد عملیاتی با نقش میانجی چابکی از دیدگاه کارکنان در دانشگاه شهید چمران اهواز، انجام شده است. جامعة آماري اين پـژوهش كـاربردي را 663 نفر از کارکنان دانشگاه شهید چمران اهواز تشكيل مي دهد. وا و...

دریافت مقاله کامل

62- مروری بر نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی در عجین شدن مشتریان با برند

confbs3-00700027   

در دنیای حاضر رسانه های اجتماعی از جایگاهی ویژه و با اهمیتی در کسب وکارها برخوردار می باشند از این رو نه تنها صاحبان صنایع و مدیران شرکت های بزرگ بلکه افراد فعال در کسب وکارهای کوچک و برندهای نوپا نیز در پی گسترش و توسعه شیوه های عجین شدن مشتریان خود و...

دریافت مقاله کامل

63- Prioritizing Effective Factors to Achieve Sustainable Competitive Advantage for Knowledge-Based Companies Active in the Chemical Industries

confbs3-01470128   

Knowledge-based companies (KBCs) play a key role in the growth and development of various industries. In recent decades, KBCs related to chemical industries have taken a special place in the scientific and economic development of countries. Therefore و...

دریافت مقاله کامل

64- عدالت اقتصادی در حکومت دینی از منظر محمدرضا حکیمی

confbs3-01580134   

مسئله: بازشناسایی نسبت های نظری و عملی سیاست و اقتصاد در حکومت اسلامی و توجه به لزوم ترسیم و اصلاح نگرش های الگویی پیشرفت در جامعه دینی و شناسایی نارسائی های تجربی در جامعه اسلامی، ضرورت تدقیق و واکاوی نظریات اندیشمندان اسلامی معاصر را مطرح می نماید. و...

دریافت مقاله کامل

65- بوم مدل کسب و کار سه لایه، ابزاری برای توسعه کسب و کار پایدار؛ مورد مطالعه اقامتگاه بوم‏گردی

confbs3-00840114   

امروزه پایداری کسب و کارها اهمیت فزاینده‏ای یافته است و حصول به این پایداری ارزشی اساسی برای جوامع به شمار می‏آید. کسب و کار‏ها از طریق اقدامات روزانه در زنجیره‏ی ارزش خود، تأثیرات اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی مثبت و منفی قابل توجهی بر جای می‏گذارند و...

دریافت مقاله کامل

66- تحلیل نقش حمایت اجتماعی و فعالیت های کارآفرینی زنان در جهت کسب و کار پایدار

confbs3-00470014   

هر چند جامعه ایران از چند دهه پیش، برای رسیدن به مرحله یک جامعه پیش رفته صنعتی با مقتضیات اجتماعی- اقتصادی خاص آن تلاش می کند و در موارد مختلف پیشرفت هایی حاصل شده، اما بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل نیروی انسانی میسر نگشته، و به ویژه توسعه کا و...

دریافت مقاله کامل

67- رابطه علی بین سرمایه گذاری مشتری -برند، شناسایی برند و هویت ادراک شده برند.

confbs3-01090067   

هدف اصلی پژوهش پیش رو بررسی رابطه علی بین سرمایه گذاری مشتری -برند، شناسایی برند و هویت ادراک شده برند در میان مشتریان محصولات شرکت امرسان می باشد. پژوهش از نظر هدف کاربردی است. از آنجا که این پژوهش در موقعیت های واقعی و با نمونه های بزرگ انجام می گی و...

دریافت مقاله کامل

68- شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در صنعت گردشگری استان خوزستان

confbs3-00850040   

توسعه و ترویج کارآفرینی پایدار، به عنوان یک استراتژی مهم برای کسب ‌وکارها، امری تصادفی نمی ‌باشد، بلکه می تواند با شناسایی و توجه به عوامل مؤثر بر آن بهبود یابد. از این رو، هدف مقاله حاضر، شناسایی عوامل مؤثر بر کارآفرینی پایدار در گردشگری استان خوز و...

دریافت مقاله کامل

69- تاثیر رهبري موقعیتی بر رفتار نوآورانه خدمات در شرکت هاي فعال در شهرك صنعتی خاوران تهران با نقش واسطه اي سرمایه فکري و سرمایه روانشناختی

confbs3-00570026   

اگرچه اجرای رفتار نوآورانه خدمات شرکت هاي فعال در شهرك صنعتی خاوران تهران دارای هزینه‌های اولیه ای برای سازمان است اما در نهایت منجر به بهبود عملکرد در بلندمدت می شود. هدف از انجام این پژوهش تاثیر رهبري موقعیتی بر رفتار نوآورانه خدمات در شرکت هاي فعا و...

دریافت مقاله کامل

70- بررسی تاثیر مدیریت دانش بر رقابت پذیری با نقش تعدیلگری رهبری استراتژیک

confbs3-01330104   

چکیده : برنامه های مدیریت دانش زمانی موفق تر هستند که تحت تأثیر فرآیندهای سازمانی و مدیریت دانش و رهبری قرار گیرند، فرآیندهای مدیریت دانش مانند انتقال دانش و ذخیره دانش نیز تحت تأثیر فناوری اطالعات قرار دارند. مزیت رقابتی تنها با استفاده از دانش کمی و...

دریافت مقاله کامل

71- بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پارادایم الهتاب سیستماتیک تبعیض جنسیتی (مورد مطالعه: زنان شاغل شهر بهبهان)

confbs3-01480123   

هدف مقاله حاضر، بررسی تاثیر عوامل اجتماعی بر پارادایم التهاب سیستماتیک تبعیض جنسیتی در میان زنان شاغل شهر بهبهان است. روش اجرای این پژوهش به صورت پیمایشی و ابزار جمع‏آوری اطلاعات پرسشنامه است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارمندان زن شهر بهبهان می‎‎‎‏ و...

دریافت مقاله کامل

72- مروری بر ادبیات مدیریت استراتژیک منابع انسانی

confbs3-00560030   

مدیریت استراتژیک منابع انسانی (SHRM) در 30 سال گذشته مورد مطالعه قرار گرفته است و به دلیل تأثیر آن بر عملکرد سازمانی بسیار شناخته شده است. با این وجود مکانیسم تأثیر آن هنوز در بحث در این زمینه باقی مانده است. این مقاله بر بررسی سیستماتیک ادبیات در مو و...

دریافت مقاله کامل

73- بررسی تاثیر نگرش های شغلی و هوش هیجانی بر عملکرد سازمان(مورد مطالعه: بانک سپه استان خوزستان)

confbs3-01100069   

پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش تحقیق در زمره تحقیقات توصیفی پیمایشی قرار می گیرد. اطلاعات به روش کتابخانه ای و میدانی گردآوری شده است. داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامه تلفیق شده استاندارد نگرش شغلی تو و همکاران(2015) ، هوش هیجانی بر و...

دریافت مقاله کامل

74- فرایند پیدایش و توسعه بازار ایذه: یک مطالعه مردم نگارانه

confbs3-01600145   

هدف اصلی پژوهش حاضر، مطالعه مردم نگارانه فرایند پیدایش و توسعه بازار در ایذه می باشد. در این مطالعه، 20 نفر که بصورت نمونه گیری هدفمند انتخاب شده بودند، وارد مطالعه شدند. با استفاده از روش های رایج گردآوری داده ها در مطالعه مردم نگاری (مشاهده و مصاحب و...

دریافت مقاله کامل

75- بررسی رابطه بین متغیرهای کلان اقتصادی و مازاد بازده سهام شرکت‌های سیمانی و پتروشیمی

confbs3-01610140   

بازده سهام شرکت ها یک معیار مهم در تصمیم گیری مالی سرمایه گذاران است. هدف این پژوهش بررسی رابطه بین شاخص‌های کلان اقتصادی و مازاد بازده سهام شرکت‌های سیمانی و پتروشیمی بورس اوراق بهادار تهران می‌باشد. از متغیرهای مازاد بازده بازار، تغييرات نرخ ارز، ت و...

دریافت مقاله کامل

76- تأثیر شاخص‌های استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازاریابی صادرات: با توجه به نقش میانجی رقابت ناکارآمد

confbs3-01060065   

صادرات فرش دستباف ایرانی به عنوان یک کالای ارزآور و اشتغال‌زا در حیطه ی صادرات غیرنفتی از نقش بسزایی برخوردار است؛ بنابراین هدف از پژوهش حاضر تعیین تأثیر شاخص‌های استراتژیک بازاریابی بر عملکرد بازاریابی صادرات با توجه به نقش میانجی رقابت ناکارآمد بود و...

دریافت مقاله کامل

77- مدل سازی محرکه ها و پیامدهای توانمندی بازاریابی الکترونیکی

confbs3-00810038   

تحول از بازارهای سنتی به بازارهای الکترونیکی به توانمندی های بازاریابی ویژه ای نیاز دارد تا به منظور دستیابی به کارآیی بیشتر بازاریابی از شرکت ها حمایت کند. توانمندی بازاریابی الکترونیکی بر روی رشد بازار، اعم از فروش محصول در بازارهای فعلی و جدید تاث و...

دریافت مقاله کامل

78- Evaluation of the Use of Risk Management in Crowdfunding: A Case of a Start-up Company in Iran

confbs3-00870043   

Crowdfunding is one of the financing methods in the era of online platforms expansion which has been presented to entrepreneurs as an alternative solution to finance businesses. While according to surveys, on average, more than 61% of companies in Ir و...

دریافت مقاله کامل

79- تاثیر توانمندسازی کارکنان ﺑﺮ ﻋﻤﻠﻜﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در شرکت فولاد اکسین استان خوزستان

confbs3-00510059   

هدف کلی تحقیق، بررسی تاثیر توانمندسازی کارکنان بر عملکرد سازمان در ﺷﺮﻛﺖ فولاد اکسن می‌باشد. در اين تحقيق جامعه آماري شامل تمامی کارکنان فولاد اکسین می‌باشد. حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران 208 نفر بصورت تصادفی ساده انتخاب شدند. این پژوهش بر اساس هدف، و...

دریافت مقاله کامل

80- بررسی تأثیر ساختار تامین مالی بر قیمت گذاری شرکت های تجاری: مطالعه کاربردی شرکت-های صنعتی فهرست شده در بورس اوراق بهادار عراق

confbs3-00900092   

هدف از این تحقیق آشکار کردن تاثیر ساختار تامین مالی شرکت های بخش صنعت، شده در بورس اوراق بهادار عراق بر قیمت گذاری شرکت های تجاری که با بازده دارایی ها اندازه گیری می شود. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق، به صورت های مالی منتشر شده ی (9) شرکت منتخب ا و...

دریافت مقاله کامل

81- تحلیل ساختاری اثر بازاریابی داخلی بر مشتری مداری با تاکید بر نقش میانجی اشتیاق شغلی در شعب بانک رافدین شهر العماره عراق

confbs3-00630047   

در دنیای رقابتی عصر حاضر، اکثر شرکت‌ها به دنبال راه‌هایی برای افزایش مزیت رقابتی خود هستند که یکی از مهم ترین راه ها، حرکت به سمت بهبود خدمات به مشتریان است. شرکت‌ها معمولاً سعی دارند امکانات بیشتری به مشتریان ارائه نموده و نیازهای آن‌ها را به سرعت ب و...

دریافت مقاله کامل

82- نحوه ایجاد ارزش برای‌ توکن‌ های‌ غیرقابل‌ تعویض‌ با برندها

confbs3-01230094   

توکن‌های‌ غیرقابل‌ تعویض‌ در سال گذشته‌ رشد فوقالعادهای‌ را به‌ ثبت‌ رساندهاند و انتظار می‌رود اهمیت‌ آنها با توسعه‌ ٣Web افزایش‌ یابد. از دیدگاه برند، NFT ها را می‌ توان به‌ عنوان بازنمایی‌ اجزای‌ برند مانند محصول، لوگو یا تصویر دید و...

دریافت مقاله کامل

83- بررسی عوامل مرتبط با مدیریت سقف شیشه ای برای توسعه شغلی زنان در سازمان های دانش آموزی

confbs3-00570029   

چکیده توانمندسازي افرادبه معني تشويق افراد براي مشاركت بيشتر در تصميم گيري هايي است كه بر فعاليت آنها موثر است يعني اينكه فضايي براي افراد فراهم شود تا بتوانند ايده هاي خوبي را بيافريند و آنها را به عمل تبديل كنند. توانمند سازي عنصر حياتي كسب و كار و...

دریافت مقاله کامل

84- بررسی تاثیر نوآوری در مدل کسب و کار بر عملکرد پایدار در صنایع مواد غذایی استان خوزستان

confbs3-00510049   

این مطالعه با هدف بررسی تاثیر نوآوری در مدل کسب و کار بر عملکرد پایدار صنایع غذایی در استان خوزستان انجام شده است. این مطالعه از نظر روش شناسی در زمره تحقیقات توصیفی و پیمایشی قرار دارد. ابتدا ادبیات پژوهش مرور شد و مدل مفهومی ارائه گردید. در ادامه ب و...

دریافت مقاله کامل

85- شناسایی و اولویت بندی موانع پذیرش کشاورزی (مورد مطالعه محصول برنج در استان گیلان)

confbs3-01070070   

برنج بعد از گندم مهم‌ترین محصول کشاورزی در برنامه غذایی مردم است. در کشت برنج، از کود و سموم شیمیایی با مقداری بیش از حد مجاز استفاده می‌شود که آثار زیان‌باری را از جمله شیوع بیماری‌های صعب العلاج، معضلات زیست محیطی مانند آلودگی منابع آب، افت کیفیت م و...

دریافت مقاله کامل

86- تحلیل موانع زنجیره تامین پایدار در بخش کشاورزی مبتنی بر اقتصاد چرخه ای و صنعت ۴.۰

confbs3-01680143   

جهانی شدن منجر به رقابت شدید در مقیاس جهانی شده است. سازمانها و شرکتها دائما به دنبال راه هایی برای کاهش مازاد پسماند و مصرف مجدد، حفظ تعادل زیست محیطی و بهبود موقعیت و تصویر خود در بازار هستند. در حوزه کشاورزی صنعتی و مدرن، انقلاب ۴.۰ فرصت بزرگی را و...

دریافت مقاله کامل

87- تبیین نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی (مطالعه موردی: زنان روستایی شهرستان بهبهان)

confbs3-01220099   

چکیده هدف ازپژوهش حاضر، بررسی نقش زنان کارآفرین در توسعه اقتصادی روستایی شهرستان بهبهان است. به لحاظ روش شناسی، این پژوهش از استراتژی قیاسی، روش کمی، تکنیک پیمیایش و ابزار پرسشنامه بهره گرفته است. جامعه آماری شامل 32 روستای شهرستان بهبهان است که از و...

دریافت مقاله کامل

88- نقش تأمين مالي بانک ها در كارآفريني منطقه ای

confbs3-00450051   

هدف ‌از تحقیق حاضربررسي نقش تأمين مالي بانک ها در كارآفريني منطقه ای می باشد. این پژوهش؛ از لحاظ هدف، پژوهش کاربردی و دارای ماهیت توصیفی و از نوع پس رویدادی (نيمه تجربي) است. جامعه آماری پژوهش بانک های منطقه آزاد اروند می باشد و داده های مربوط به بان و...

دریافت مقاله کامل

89- بررسی تأثیر رضایت کاربران بر قصد استمرار استفاده از وب‌سایت دیجی کالا با نقش میانجی تعهد به برند وب‌سایت

confbs3-00780033   

با پیشرفت‌ فزاینده فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، اکثر تعاملات تجاری به فضای مجازی انتقال یافته و فرصت‌های بدیعی در اختیار کسب و کارها قرار گرفته تا تعاملات خود را فراتر از مرزهای جغرافیایی و محدودیت‌های زمانی انجام دهند. یکی از انواع کسب و کارهای و...

دریافت مقاله کامل

90- بررسی تاثیر استقرار مدیریت استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (مورد مطالعه : شرکت های شهرک صنعتی استان زنجان)

confbs3-00710028   

امروزه عملکرد سازمانی و عوامل تاثیرگذار برآن بعنوان یكی از چالشهاي پيشروي بسیاری از شرکت ها ، به موضوعی مهم و جذاب جهت شناسایی ، کسب و حفظ مزیت رقابتی و در نهایت تعالی این شرکت ها محسوب می گردد . تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر استقرار مدیریت استراتژیک و...

دریافت مقاله کامل

91- تحلیلی بر استراتژی های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی

confbs3-00380042   

رکود وضعیتی در اقتصاد است که در آن تقاضا برای کالا و خدمات، کاهش پیدا می کند. چنان چه رکود عمق پیدا کند این امر موجب خواهد شد که تعداد ورشکستگی ها و بیکاری افزایش یابد و شرکت های زیادی با مشکل رو به رو شوند. بحران‌های اقتصادی، در دوره‌ها و جوامع مختل و...

دریافت مقاله کامل

92- نوآوری مدل کسب و کار پایدار در عصر حاضر

confbs3-01500125   

مفهوم مدل کسب و کار بیش از شش دهه است که در ادبیات مورد بحث قرار گرفته است. مدل‌های کسب‌وکار، ارزش پیشنهادی سازمان، خلق ارزش و تحویل و منطق جذب ارزش را ترسیم می‌کنند. در دهه گذشته، محققان و متخصصان به طور فزاینده ای به مدل های کسب و کار پایدار توجه و...

دریافت مقاله کامل

93- نقش کووید 19 بر مسئولیت اجتماعی شرکت

confbs3-01240095   

با وجود بحران‌ها و چالش‌های اجتماعی باعث شده است که زمینه‌های ایفای نقش و نحوه پرداختن به مسئولیت اجتماعی شرکت به عنوان موضوعی مهم و چالش برانگیز بیش از پیش مورد توجه سیاست‌گذاران، مدیران و پژوهشگران حوزه آموزش عالی قرار گیرد. شاید به همین دلیل است ک و...

دریافت مقاله کامل

تماس با ما


آدرس: اهواز، بلوار گلستان، دانشگاه شهید چمران اهواز
شماره‌های تماس:
۳۳۳۳۰۰۱۹-۳۳۳۳۰۰۱۱-۰۶۱
نمابر: ۳۳۳۳۲۰۲۴

اداره روابط عمومی :
شماره تماس :  ۳۳۳۳۵۸۶۰  - ۰۶۱
پست الکترونیک : Public@scu.ac.ir
 

© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید چمران اهواز می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)